Activiteit met kids en vrienden


Sinds een tweetal weken ben ik terug 4/5 aan het werk.
Tot hier toe is vrijdag mijn vrije dag, een dag waar ik echt naar uitkijk😃
Mijn vrije dag dient dan ook om te bekomen van mijn werkweekje.
Tussendoor probeer ik in het weekend nog het één en ander te doen in het huishouden , maar de kids hebben ook hun aandacht nodig dus hadden we afgesproken om met vrienden en onze kids zaterdagnamiddag te gaan bowlen.🎳
We keken er allemaal naar uit!
Alleen had ik het gevoel dat ik nog niet volledig hersteld was van mijn werkweek.
Maar uiteindelijk werd het een gezellige namiddag en avond!
Zowel voor de kids als voor de ouders. 👪
Het deed deugd om nog eens "buiten te komen" samen met de kids. En gezellig te kunnen babbelen met vrienden.
Bij het thuis komen ben ik wel onmiddellijk in mijn bedje gekropen want de vermoeidheid  kreeg weer eens de bovenhand 😞
Het werd jammer genoeg niet zo'n goede nacht, ik kon elk gewricht voelen en werd steeds opnieuw wakker van de pijn.
Dus zondag werd eveneens een rustdag, ik heb zelfs de hele dag in mijn onesie gezeten.
Vroeger zou ik me hiervoor geschaamd hebben, maar nu deed het gewoon deugd om te rusten.
Zodat ik de volgende dag toch uitgerust zou zijn om te gaan werken!

My kids

Reacties