Eindelijk!

Hier gaan we dan...mijn eerste bericht! Eindelijk ben ik zover geraakt om hiervoor tijd vrij te maken.
Want als getrouwde lupie mama van 2 dochters met een 4/5 job is zoiets niet makkelijk.
Zeker niet als lupie weer de kop opsteekt.
Niet opletten hoor, maar lupie is ten eerste mijn koosnaam voor lupus en ten tweede heb ik nog een kat gehad die de naam lupie droeg.
Het is de bedoeling om in deze blog mijn ervaringen neer te pennen over "leven met lupus".
En hierbij wil ik toch ook andere lotgenoten een riem onder het hart steken.
Of niet lotgenoten een inzicht proberen geven over hoe het is om met een chronisch, meestal onzichtbare ziekte te leven.
Ik vind het zelf zo vervelend als mensen aan me vragen welke ziekte ik nu eigenlijk  heb, want uiterlijk zie ik er volgens hun toch zo goed uit 😊 en ondertussen sta ik mijn pijn te verbijten.
Dus hiermee wil ik lupus een beetje in de kijker zetten!
Wordt vervolgd...

I want to live, not just survive





Reacties